Friday, January 6, 2012

Diam Menyepi Menyendiri

Assalammualaikum, salam Ukhwah.
Sekian lama diri ini menyepi dari dunia blogging. Wah, sudah berubah benar semua nya. Apa khabar semua? Sihat? Alhamdulillah diri ini makin bertambah sihatnya. (hahaha!) Sebelum itu, Ucapan Salam Tahun Baru Aku hulurkan semperna 2012 yg baru sahaja membuka tirainya. Disini aku ingin mempamerkan kebolehan terbaru aku yg baru sahaja aku pelajari daripada seorang rakan. PHOTOSHOP! haha. Harap semua sudi melihat, maklumlah budak baru belajar. kalau salah tolong tunjukkan. =D 

KETERANGAN : Model dalam design ini telah pun memberikan kebenaran kepada saya untuk menggunakan gambar mereka untuk blog WMB, oleh itu sebarang perkongsian ke web atau alatan lain WAJIB, meminta kebenaran daripada pihak saya. Sekian TERIMAKASIH=D


No comments:

Post a Comment